PREESTRENA
Un escriptor migrant vol escriure una obra inspirada en els testimonis d’una dona també migrant. En mig d'una crisi creativa, atrapat entre el desig de seguir endavant i la necessitat de recordar, escriurà una història que potser no reflecteix allò que volia explicar, però sí allò que necessitava expressar.
Aquest és el punt de partida per explorar els vincles afectius, les complexitats de l’amor i la criança, el dol, els abismes, el buit.
L'obra visita diferents formes de distància (física, emocional, cultural), a través d’uns personatges que s'esforcen per mantenir-se en peu, per trobar l’equilibri emocional, i per conviure en harmonia amb els silencis que els habiten, i amb les paraules que per sempre romandran pendents.
Es la història d'amor d'uns personatges que lluiten per trobar la compostura.
Preu: 5€
Fitxa artística:
Dramatúrgia
Héctor Seoane
Direcció
Joan M. Albinyana
Interpretació
Ann Perelló, Cesca Salazar i Héctor Seoane
Ajudant de direcció, assistència de moviment i vestuari
Biel Morro
Espai sonor i música original
Sara Mingolla i Joan M. Albinyana
Disseny d'audiovisuals
Tolo Ferrà
Disseny de llums i espai escènic
Joan M. Albinyana
Músics i veu
Faust Morey, Miquel Marquet, Sara Mingolla
Veu
Daniele Fregapane
Producció executiva i logística
Luis Baró i Glòria Sánchez
Ajudantia de producció
Laura Porcel
Tècnica en gira
Marina Collado
Construcció d'escenografia
Imagina, Making Ideas Happen
Disseny gràfic i fotografia
Xisco Alario
Fitxa artística
Una producció de Lykos Produccions en coproducció amb el Teatre Principal de Palma
Col·labora: Ajuntament de Sant Llorenç i El Somni Produccions
Data
22 de Juny de 2025
Hora
Diumenge 18:00 a 19:00
Lloc
Sala principal
Aquesta web utilitza cookies per obtenir dades estadístiques de la navegació dels seus usuaris. Si continues navegant considerem que acceptes el seu ús. Més Informació Tancar